Sembang234

Sangat Bermanfaat

|


Kata2 Ust Khairul Nizam Bin Mat Husain :
"Saya suka sangat program ini. Banyak membantu saya dalam mencari fakta-fakta dalam kitab-kitab ilmuan Islam lampau. Mudah untuk mencari hadith beserta huraian para ulama yang mensyarahkan hadith, mudah untuk mencari biografi tokoh-tokoh Islam dan macam-macam lagi. Saya gunakan program ini semenjak 3 tahun yang lepas. Masa itu saya kumpul duit untuk beli program yang semestinya dimiliki oleh setiap mahasiswa pengajian Islam khususnya. Saya beli dulu dalam harga LE 1000 lebih. Walaupun agak tinggi harganya, ianya sangat berpadanan untuk sekitar 1778 buah buku (bukannya 1778 jilid). K Sangat berguna buat kalian dalam kajian-kajian yang bakal kalian hasilkan."

Assalamualaikum....WBt

tersentak hati bila baca posting Ust Khairul..beliau seorang yang alim mampu mengunakannya..sedangkan ana seorang kosong ilmu tak mempunyai alat kemudahan yang penting tu..agak malu rasanya...Insyallah diri yang lemah ini memilikinya..bab kata Usta Khairul "kawan-kawan kena usaha untuk dapatkan duit untuk beli program ini."..Insyallah..wassalam


0 Respon Anda: