Sembang234

Pertandingan Bayi Comel Sedunia

|
Assalamualaikum..

Pengumuman buat warga manusia dan sekutu-kutu-kutunya.. Hari dikeluarkan iklan bagi sesapa yang berminat untuk mendaftar diri untuk anak kome yang dianggap comel dan comot. Pertandingan ini julung-julang kali diadakan semenjak perang dunia ke-2 tempoh hari. Pihak kami dan skru-skru kami amat berbesar hati menjemput kalian untuk menyertainya. Pihak kami akan usahakan untuk mendaptkan penaja yang hebat(koononn) bagi memuaskan hati pemenang. Tanpa membebel panjang saya mempersilakan Encik Syarat untuk memberi syarat-syarat pertangdingan dan Encik Taklimat Pertandingan.


Syarat-syarat bayi :


1-Warga Manusia (bukan pendatang asing)
2-Bayi yang mempunyai surat beranak
3-Bayi yang halal dan disahkan oleh JAKIM
4-Stat lahir hingga budak tu dipanggil lagi bayi(walaupun dah besor)
5-Jantina Lelaki atau Pompuan ( pondan@mak yah@tomboi tak tersenarai)
6-Boleh bertutur dalam bahasa dunia yang pertama iaitu bahasa bayi secara fasih
7-Mahir dalam mengoda juri (untuk dapat markah lebih)
8-Sediakan topupu untuk pengundi (jika mampu)


Jenis-jenis pertandingan :


1-Tayangan Busana Kebudayaan
2-Sesi soal jawab dan pakai lampin
3-Acara bancuh susu paling sedap
4-Acara tidorkan bayi.

Tarikh tutup penyertaan 2/2/2009..maknanya..korang yang lmbat xleh masuk la..



Antara peserta yang dah mendaftar

nuha. kod undian NUHA


arab. kod undian ARAB


nouha. kod undian NOUHA


entah. kod undian ENTAH


edy. kod undian EDY



aina. kod undian AINA



izzah. kod undian IZZAH


lupa la. kod undian LUPA LA


pamie. kod undian PAMIE

kesemua undian hendaklah dihantar ke no...no pe..ntah ko..ikut la nk hantr kat sape pun..janji sampai.


HAKIM PERTANGDINGAN

Puan A dari Malaysia
Juri Tukar Soal Jawab dan Tukar Lampin

Encik Topi Dari Burma Juri Busana Kebudayaan


Encik Sham Dari Jakjik
Juri Bancuh Susu

Otat dari Negara Bersekutu
Juri Tidorkan Bayi
Merangkap ketua juri pertandingan..


Hadiah Pertandingan;
setiap pemenang akan mendapat :

1-Dua kalimah Syahadah
2-Solat Lima Waktu
3-Berpuasa Di bulan Ramadhan
4-Mengeluarkan zakat
5-Menunaikan Haji jika mampu


Hadiah Bonanza:

1-Syurga (buat apa yang disuruh Allah)
2-Neraka ( buat apa yang dilarang Allah)

* sekadar nak hilang penat study..jadi merapu cikit..maaf jika ada terguris hati..SALAM IMTIHAN.




3 Respon Anda:

Nurul Lailati Mahat said...

kelako.serius ^_^ tp hadiah tu menarik.semua yg mengaku muslim patut berusaha untuk mendapatkannya

Ibnu Ali said...

Kenapa dapat neraka kalau tinggal apa yang dilarang Allah? Bukan ke tu dapat syurga bro? aiseh.. kompius aku bro!

Seni Islam said...

SAlam ibnu Ali..maaf..xprasan..tm ksh sbb tegur//:-D..